۲۶ مرداد ۱۳۹۲، ۶:۳۵

مایلی کهن:

صبا باید گسترش فولاد را شکست می‌داد/ توپ‌های لیگ استاندارد است

صبا باید گسترش فولاد را شکست می‌داد/ توپ‌های لیگ استاندارد است

قم - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم ما در این دیدار بارها موقعیت گلزنی از دست داد و الا باید تیم گسترش فولاد تبریز را شکست می‌داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مایلی کهن شامگاه جمعه در نشست خبری پایان بازی تیمش با گسترش فولاد تبریز که با تساوی 2 بر 2 در ورزشگاه یادگار امام قم به پایان رسید، تصریح کرد: با توجه به آنالیز کاملی که از حریف داشتیم می‌دانستم آنها دونده هستند و کار سختی در این دیدار خواهیم داشت.

وی ادامه داد: آنها با تمام وجود خود می‌جنگیدند و به دنبال نتیجه گرفتن بودند اما با احترامی که برای تیم گسترش فولاد تبریز و کادر فنی این تیم قائل هستم همانگونه که پیش از بازی هم گفته بودم آنها به دفعات زمان بازی را بی مورد تلف کردند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: ما در آغاز کار شروع بدی نداشتیم ولی برخلاف جریان بازی گل خوردیم، آنها روی ضد حملات خوب کار می‌کردند و بر همین اساس گل دوم را هم در نیمه اول به ما زدند هر چند ما روی گل اول خودمان اشتباه کردیم.

وی تصریح کرد: در واقع ما گل اول را به تیم گسترش فولاد تبریز تقدیم کردیم ولی در ادامه بازی خوب تلاش کردیم و بازی زیبایی از سوی هر دو تیم به نمایش درآمد، ما باز هم از فرصت های گلزنی خود به خوبی بهره نبردیم و همین عامل سبب شد به سختی به گل دوم برسیم.

مایلی کهن بیان کرد: با اینکه از تلاش بازیکنان راضی هستم اما آنها باید بدانند که ما در خانه خوب نتیجه نگرفتیم، ما از راههای متنوعی می‌خواستیم به دروازه حریف برسیم چون هم عمق دفاع آنها را نشانه گرفته بودیم و هم اینکه از کنارها نفوذ زیادی انجام دادیم.

وی با بیان اینکه تیم گسترش فولاد تبریز در ضد حملات بازی خوبی انجام داد، افزود: ما در این دیدار به دلیل اینکه فشار زیادی روی مدافعان تیم بود اشتباه هم داشتیم به خصوص اینکه مرتضی کاشی کاپیتان تیم ما هم به دلیل صدمه دیدگی در ترکیب نبود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در پایان با اشاره گلایه این روزهای مربیان و تیم‌ها از کیفیت توپ‌های لیگ برتر، تصریح کرد: من اعتقاد دارم که این توپ‌ها از آنچه که سال گذشته در لیگ استفاده می‌شد بهتر است اگر قرار به تغییر بود باید آن توپ‌ها را تغییر می‌دادند.

مسابقه صبای قم و گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه یادگار امام قم به تساوی دو بر دو انجامید.

 

کد خبر 2116778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha